Geen producten (0)

Garantie

Wij geven om onze sieraden en accessoires en doen daarom ook erg ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het een keer voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Voor onze sieraden en accessoires geldt er een garantietermijn van maximaal 3 maanden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of eventuele vervanging.

Garantievoorwaarden

De volgende gevallen vallen buiten de garantie:

  1. Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
  2. Verlies van steentjes of strass.
  3. Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
  4. Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak.
  5. Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.
  6. Bewerking door een andere partij dan Viva a la Liv, bijvoorbeeld voor het op maat maken van je sieraad.

Beschadigingen

Aanvaard nooit verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij transport. Wij controleren elk artikel en iedere zending voor deze bij ons de deur uit gaat. Stel je toch schade vast aan de door jouw bestelde artikelen, dan vragen wij je ons daarvan onmiddellijk op de hoogte te brengen. Indien mogelijk vragen we je ons een foto (inclusief verpakking) door te mailen en daarbij een duidelijke omschrijving te geven van het beschadigde artikel of zending. Gooi nooit de postverpakking weg voordat je hebt vastgesteld dat de zending in goede staat is.

Neem altijd eerst contact op wanneer je een zending retour stuurt.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en er een klacht ontstaat. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@viva-a-la-liv.nl. Wij zullen er alles aan doen om elke klacht met respect te behandelen en zorg te dragen voor een passende oplossing en een goede afloop.

Stuur een mail met je klacht naar info@viva-a-la-liv.n:

  1. Vermeld wat er mis is;
  2. Voeg een foto toe;
  3. Vermeld je bestelkenmerk.

Wanneer je accoord krijgt, kun je het sieraad retour sturen. De kosten voor retour van jouw thuis naar onze webwinkel zijn voor je eigen rekening.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.